måndag 6 juni 2011

Dålig natt.

Ahaha XD jag  har haft en sån dålig natt att det inte kan va sant~  Visst det finns värre men ändå : )
Somnade ifrån mobilen (IGEN) , så det är som vanligt. drömmer om skit saker och sånt XD
Blir jagad av folk i mina drömmar och min familj bryter all kontakt med mig, och jag blir utstött och alla mina vänner avskyr mig.
Jag har haft nån liknande dröm, alltså den där känslan när man vet att en vän avskyr dig, den är hemsk. Senast jag drömde så var jag rädd att dom jag drömde hatade mig  verkligen verkligen hatade mig och jag var rädd för att prata med dom och se dom i ögonen och försökte göra allt bra. Det var hemskt >-<
Senaste tiden har allt bara känts så... fel...  Men aja :/



P.S
När jag hittar min adapter ska jag lägga upp massa Uppcon bilder =D

1 kommentar:

  1. aww, i couldn't sleep either, u could have textet me^^

    SvaraRadera